vragenlijst
Vraag het de klant: een klanttevredenheidsonderzoek opzetten
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G.
Management Tools, 2005
De standaardvragenlijst voor klanttevredenheidsonderzoek is ontwikkeld door Het Ontwikkelaarsgilde. U kunt de vragenlijst gratis gebruiken. Tegen een geringe vergoeding kunt u het onderzoek elektronisch laten uitvoeren. U vraagt daartoe op www.hetontwikkelaarsgilde.nl een toegangscode aan. Zie ook het artikel 'Vraag het de klant. Een klanttevredenheidsonderzoek opzetten'in de Management Tools Base.

Dooren, E. van | Tuitjer, K.G. | 2005





Downloads: 2.298
methode
Blom, H. | Tuitjer, K.G. | 2009





Downloads: 1.866
model
Blom, J. | Tuitjer, K.G. | 2009





Downloads: 2.728
tool
Tuitjer, K.G. | 2001





Downloads: 2.373
analyse
Tuitjer, K.G. | 2001





Downloads: 1.336
analyse
Kaarsgaren, L. | Tuitjer, K.G. | 2004





Downloads: 2.606
trends
Tuitjer, K.G. | 2004





Downloads: 973
model
