vragenlijst
Vraag het de klant: een klanttevredenheidsonderzoek opzetten
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G.
Management Tools, 2005
De standaardvragenlijst voor klanttevredenheidsonderzoek is ontwikkeld door Het Ontwikkelaarsgilde. U kunt de vragenlijst gratis gebruiken. Tegen een geringe vergoeding kunt u het onderzoek elektronisch laten uitvoeren. U vraagt daartoe op www.hetontwikkelaarsgilde.nl een toegangscode aan. Zie ook het artikel 'Vraag het de klant. Een klanttevredenheidsonderzoek opzetten'in de Management Tools Base.
Deze auteur publiceerde ook
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G. | 2005
Downloads: 2.298
methode
Bussel, H. van | Tuitjer, K.G. | 2007
Downloads: 1.614
analyse
Haver, L. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 1.236
analyse
Blom, J. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 2.728
tool
Tuitjer, K.G. | 2001
Downloads: 2.373
analyse
Tuitjer, K.G. | 2001
Downloads: 1.336
analyse
Kaarsgaren, L. | Tuitjer, K.G. | 2004
Downloads: 2.606
trends
Blom, R. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 1.565
analyse
Tuitjer, K.G. | 2004
Downloads: 973
model
Anderen downloaden ook deze publicaties