methode
Vraag het de klant: een klanttevredenheidsonderzoek opzetten
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G.
Management Tools, 2005
Wat klanten van u verwachten en hoe ze uw producten en diensten waarderen, is essentieel voor het verbeteren van kwaliteit. Of u nog steeds aan de eisen van uw klant voldoet, kunt u maar op één manier te weten komen: vraag het hem. Dit artikel gaat over het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek. Aan de hand van het stappenplan kunt u beargumenteerd de juiste keuzes maken.
Deze auteur publiceerde ook
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G. | 2005
Downloads: 2.000
vragenlijst
Bussel, H. van | Tuitjer, K.G. | 2007
Downloads: 1.673
analyse
Haver, L. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 1.299
analyse
Blom, J. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 2.821
tool
Tuitjer, K.G. | 2001
Downloads: 2.473
analyse
Tuitjer, K.G. | 2001
Downloads: 1.369
analyse
Kaarsgaren, L. | Tuitjer, K.G. | 2004
Downloads: 2.641
trends
Blom, R. | Tuitjer, K.G. | 2009
Downloads: 1.629
analyse
Tuitjer, K.G. | 2004
Downloads: 1.005
model
Anderen downloaden ook deze publicaties