richtlijnen
De goede offerte is een verkoopbrief
Mahieu, J.
Management & Communicatie, 2002
Maar al te vaak is een offerte niet meer dan een simpele prijsopgave, voorzien van enkele productspecificaties. Dat is een gemiste kans, want het is een kleine moeite om met wat extra informatie de klant de argumenten in handen te geven om juist met u in zee te gaan, en niet met uw concurrent. Welke extra informatie dat moet zijn, hangt geheel van de klant af. Immers, het doel dat de klant met uw product heeft, bepaalt zijn behoeftes, en die bepalen op hun beurt de argumenten die hem over de streep zullen trekken.
Deze auteur publiceerde ook
Mahieu, J. | 2003
Downloads: 1.598
richtlijnen
Anderen downloaden ook deze publicaties
Illeris, K. | 2010
Downloads: 4.740
analyse
Klink, H.A. van | 2023
Downloads: 16
onderzoek
Heuvel, S.C. van den | Nes, J. van | Nullens, P. | 2022
Downloads: 8
essay
Jansen, P.G.W. | Vloeberghs, D.F.J. | 1998
Downloads: 1.318
analyse
Schuiling, G.J. | Vermaak, H. | 2010
Downloads: 932
analyse
Man, H. de | 2003
Downloads: 1.604
analyse
Boonstra, J.J. | Eguiguren, M. | 2023
Downloads: 1
Het Veld
Graaff, M. de | Kramer, E.-H. | 2012
Downloads: 2.406
analyse
Porter, M.E. | 2008
Downloads: 14.601
analyse