richtlijnen
De goede offerte is een verkoopbrief
Mahieu, J.
Management & Communicatie, 2002
Maar al te vaak is een offerte niet meer dan een simpele prijsopgave, voorzien van enkele productspecificaties. Dat is een gemiste kans, want het is een kleine moeite om met wat extra informatie de klant de argumenten in handen te geven om juist met u in zee te gaan, en niet met uw concurrent. Welke extra informatie dat moet zijn, hangt geheel van de klant af. Immers, het doel dat de klant met uw product heeft, bepaalt zijn behoeftes, en die bepalen op hun beurt de argumenten die hem over de streep zullen trekken.


Heuvel, S.C. van den | Nes, J. van | Nullens, P. | 2022





Downloads: 8
essay
Jansen, P.G.W. | Vloeberghs, D.F.J. | 1998





Downloads: 1.340
analyse
Man, H. de | 2003





Downloads: 1.640
analyse
Beentjes, E. | 2016





Downloads: 49
onderzoek
Boonstra, J.J. | Eguiguren, M. | 2023





Downloads: 3
Het Veld
Graaff, M. de | Kramer, E.-H. | 2012





Downloads: 2.414
analyse