analyse
Leren van snelle mode
Sull, D.N. | Turconi, S.
Management Executive, 2008
Retailers als Benetton, H&M en Zara hebben de modebranche ingrijpend veranderd, met hun zogeheten fast fashion-strategieën. In dit artikel wordt beschreven hoe Zara, een leider in de branche, pioniert met een benadering om de vluchtigheid van fast fashion te (be)sturen. En dat levert leerzame inzichten op voor elk bedrijf dat te maken heeft met snel veranderende markten.
Deze auteur publiceerde ook
Sull, Ch. | Sull, D. | Turconi, S. | Yoder, J. | 2017
Downloads: 440
onderzoek
Houlder, D. | Sull, D.N. | 2007
Downloads: 872
onderzoek
Eisenhardt, K.M. | Sull, D.N. | 2001
Downloads: 999
analyse
Sull, D.N. | 2006
Downloads: 716
analyse
Chesbrough, H.W. | Hansen, M.T. | Nohria, N. | Sull, D.N. | 2000
Downloads: 1.054
analyse
Sull, D.N. | 2010
Downloads: 917
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties