analyse
Demand en supply in de commerciële organisatie
Bertrand, B. | Caré, J.
Management Executive, 2006
Demand en supply management is vooral populair binnen de ICT- en de financiële markt. Het heeft zijn populariteit vooral te danken aan de voordelen op het gebied van efficiency en effectiviteit. Ook binnen commerciële organisaties is het concept toepasbaar. Wel moet er een duidelijk strategisch planningproces aanwezig zijn om de principes optimaal te kunnen toepassen. Om vraag en aanbod optimaal op elkaar af te stemmen, dient een organisatie de operationele en strategische aspecten duidelijk in kaart te brengen en te communiceren.
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Brockhoff, G.C. | 2013
Downloads: 3.829
analyse
Day, G.S. | Schoemaker, P.J.H. | 2006
Downloads: 465
diagnose-instrument
Roumen, F. | Tieman, L. | 2001
Downloads: 335
analyse, diagnose-instrum...
Oldenkamp, J.H. | 1998
Downloads: 632
onderzoek
Koolen, R. | 2006
Downloads: 1.515
verdieping
Reijnders, E. | 1994
Downloads: 1.466
leidinggeveninstrument, v...
Schuiling, G.J. | Woerkom, M. van | 2006
Downloads: 397
tool
Schuiling, G.J. | Wiel, B. van de | 2006
Downloads: 696
model
Schuiling, G.J. | Wiel, B. van de | 2007
Downloads: 604
analyse