analyse
Demand en supply in de commerciële organisatie
Bertrand, B. | Caré, J.
Management Executive, 2006
Demand en supply management is vooral populair binnen de ICT- en de financiële markt. Het heeft zijn populariteit vooral te danken aan de voordelen op het gebied van efficiency en effectiviteit. Ook binnen commerciële organisaties is het concept toepasbaar. Wel moet er een duidelijk strategisch planningproces aanwezig zijn om de principes optimaal te kunnen toepassen. Om vraag en aanbod optimaal op elkaar af te stemmen, dient een organisatie de operationele en strategische aspecten duidelijk in kaart te brengen en te communiceren.


Bever, D. van | Christensen, C.M. | Wang, D. | 2013





Downloads: 3.298
onderzoek
Riet, S. van de | Rooze, E.J. | 2002





Downloads: 590
model
Moenaert, R.K. | Robben, H.S.J. | Veen, J.A.A. van der | 2001





Downloads: 1.314
analyse
Goor, A.R. van | 2001





Downloads: 730
model, voorwoord special
Assen, M.F. van | Ploos van Amstel, W. | Vaan, M.J.M. de | 2009





Downloads: 1.269
tool
Barendrecht, R. | Schotel, H. | Vaan, M.J.M. de | 2004





Downloads: 888
verdieping