analyse
Alliantiemanagement in maatschappelijke markten: bevindingen uit praktijkreflecties
Beemer, F.A. | Camps, Th. | Kastelein, N.
Management & Organisatie, 2007
Alliantiemanagement wordt veelal exclusief geassocieerd met ondernemen en innovatie in de marktsector. Maar juist in zogenaamde maatschappelijke markten als Wonen, Zorg, Welzijn en onderwijs ontstaan in toenemende mate nieuwe allianties, veelal over de klassieke sectoren heen, en in toenemende mate tussen maatschappelijke en commerciële instellingen. Alliantiemanagement, ook tussen publiek en commercieel, is een logisch antwoord op de veranderende dominante logica op deze markten en kan leiden tot een beheerste transitie van maatschappelijke sector naar maatschappelijke markt.
Deze auteur publiceerde ook
Beemer, F.A. | Huiszoon, N. | Mossevelde, F. van | Raab, J. | 2018
Downloads: 414
onderzoek
Camps, Th. | Diederen, P. | Hofstede, G.J. | Vos, B. | 2004
Downloads: 334
boeksamenvatting
Beemer, F.A. | 2004
Downloads: 1.098
analyse
Beemer, F.A. | 2004
Downloads: 1.010
verdieping
Anderen downloaden ook deze publicaties