analyse
Strategische marketing: de tien geboden van het gezonde verstand
Moenaert, R.K. | Robben, H.S.J.
Management Executive, 2007
Door de jaren heen is de klassieke strategische doctrine nogal eens ter discussie gesteld. En het boek ‘Blue Ocean Strategy’ versterkt die trend alleen maar. In het boek staat waarde-innovatie centraal en het biedt, in tegenstelling tot eerdere werken zoals het pamflettistisch-kritische betoog van Mintzberg of het megalomaan-sloganeske werk van Hamel wél de praktische denkkaders waarmee de marketeer aan de slag kan.
Deze auteur publiceerde ook
Moenaert, R.K. | Robben, H.S.J. | Veen, J.A.A. van der | 2001
Downloads: 1.317
analyse
Francois, F. | Moenaert, R.K. | Wauters, E. | 1998
Downloads: 919
onderzoek
Moenaert, R.K. | 1998
Downloads: 1.115
recensie
Moenaert, R.K. | Overstraeten, P. van | Robben, H.S.J. | 2000
Downloads: 997
onderzoek
Anderen downloaden ook deze publicaties