onderzoek
Concurreren op analyse
Davenport, Th.H.
Management Executive, 2006
Sommige ondernemingen baseren hun volledige business op datavaardigheden. Ze onderscheiden zich van concurrenten door hun vermogen data te verzamelen en te analyseren, en daar gericht actie op te ondernemen. Andere bedrijven kunnen veel leren van deze statistische meesters. In dit artikel wordt daarom ingegaan op kenmerken en praktijken van deze ‘analyseconcurrenten’ en enkele substantiële veranderingen die bedrijven zouden moeten doorvoeren om te kunnen concurreren op analyse.
Deze auteur publiceerde ook
Davenport, Th.H. | 2012
Downloads: 1.372
analyse
Davenport, Th.H. | Harris, J.G. | 2009
Downloads: 1.117
analyse
Barth, P. | Bean, R. | Davenport, Th.H. | 2012
Downloads: 1.020
analyse
Davenport, Th.H. | Hagemann Snabe, J. | 2011
Downloads: 951
analyse
Davenport, Th.H. | Kirby, J. | 2016
Downloads: 614
analyse
Davenport, Th.H. | Harris, J.G. | Kohli, A.K. | 2001
Downloads: 3.098
analyse
Davenport, Th.H. | 2002
Downloads: 823
boeksamenvatting
Davenport, Th.H. | Iyer, B. | 2008
Downloads: 978
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties