onderzoek
Concurreren op analyse
Davenport, Th.H.
Management Executive, 2006
Sommige ondernemingen baseren hun volledige business op datavaardigheden. Ze onderscheiden zich van concurrenten door hun vermogen data te verzamelen en te analyseren, en daar gericht actie op te ondernemen. Andere bedrijven kunnen veel leren van deze statistische meesters. In dit artikel wordt daarom ingegaan op kenmerken en praktijken van deze ‘analyseconcurrenten’ en enkele substantiële veranderingen die bedrijven zouden moeten doorvoeren om te kunnen concurreren op analyse.
Deze auteur publiceerde ook
Davenport, Th.H. | 2012
Downloads: 1.321
analyse
Davenport, Th.H. | Harris, J.G. | 2009
Downloads: 1.021
analyse
Barth, P. | Bean, R. | Davenport, Th.H. | 2012
Downloads: 967
analyse
Davenport, Th.H. | Hagemann Snabe, J. | 2011
Downloads: 862
analyse
Davenport, Th.H. | Kirby, J. | 2016
Downloads: 556
analyse
Davenport, Th.H. | Harris, J.G. | Kohli, A.K. | 2001
Downloads: 2.941
analyse
Davenport, Th.H. | 2002
Downloads: 774
boeksamenvatting
Davenport, Th.H. | Iyer, B. | 2008
Downloads: 924
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties