analyse
Spanningsveld in uitbesteding ICT wegnemen
Vries, F. de
Management Executive, 2005
In de ICT is er altijd een spanningsveld tussen de demand- en de supply-zijde over het niet behalen van uitbestedingsdoelstellingen, onvoldoende regiefuncties voor uitbestede dienstverlening of additionele kosten na tekening van het contract. Benchmarking en performance management zorgen voor uitgebalanceerde uitbestedingsbeslissingen en dus voor langdurige dienstverleningsrelaties. Transparantie, objectiviteit, meetbare sourcingbesturing, marktconforme prijzen en dus toegevoegde waarde voor de hele organisatie zijn daarbij de sleutelwoorden.
Deze auteur publiceerde ook
Vries, F. de | 2005
Downloads: 916
verdieping
Vries, F. de | 2003
Downloads: 543
model
Vries, F. de | 2003
Downloads: 653
verdieping
IJmker, A. | Vries, F. de | 2007
Downloads: 890
analyse
Boon, M. | Vries, F. de | 2009
Downloads: 1.112
analyse
IJmker, A. | Vries, F. de | 2006
Downloads: 1.451
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties