analyse
Spanningsveld in uitbesteding ICT wegnemen
Vries, F. de
Management Executive, 2005
In de ICT is er altijd een spanningsveld tussen de demand- en de supply-zijde over het niet behalen van uitbestedingsdoelstellingen, onvoldoende regiefuncties voor uitbestede dienstverlening of additionele kosten na tekening van het contract. Benchmarking en performance management zorgen voor uitgebalanceerde uitbestedingsbeslissingen en dus voor langdurige dienstverleningsrelaties. Transparantie, objectiviteit, meetbare sourcingbesturing, marktconforme prijzen en dus toegevoegde waarde voor de hele organisatie zijn daarbij de sleutelwoorden.
Deze auteur publiceerde ook
Vries, F. de | 2005
Downloads: 931
verdieping
Vries, F. de | 2003
Downloads: 549
model
Vries, F. de | 2003
Downloads: 682
verdieping
IJmker, A. | Vries, F. de | 2007
Downloads: 915
analyse
Boon, M. | Vries, F. de | 2009
Downloads: 1.163
analyse
IJmker, A. | Vries, F. de | 2006
Downloads: 1.488
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties