Organisatie en processen
Customer relationship management
R.M. Kieft RA
Executive Finance PE, 2018
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Times New Roman&quot;; font-size: medium;">CRM staat voor customer relationship management. CRM wordt vaak gezien als een tool waarmee een organisatie gegevens van klanten kan opslaan, maar CRM gaat veel verder dan dat. CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant centraal staat. In deze e-learning wordt organisaties een plan van aanpak geboden om door middel van het implementeren van CRM klantgericht te ondernemen om het hoogste rendement uit een organisatie te halen.</span>
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Birkinshaw, J. | Cohen, J. | 2013
Downloads: 3.207
onderzoek
Palmer, D. | 2014
Downloads: 916
analyse
Goleman, D. | 2014
Downloads: 902
analyse
Bøtter, Jacob | Groothengel, P. | Kolind, Lars | 2014
Downloads: 1.951
interview
Ertel, Chris | Solomon, Lisa K. | 2014
Downloads: 1.778
analyse
Esmark, C. | Gligor, D. | 2016
Downloads: 363
analyse
Hinterhuber, A. | 2016
Downloads: 460
analyse
Austin, R.D. | Upton, D.M. | 2016
Downloads: 336
analyse
Staats, B.R. | Upton, D.M. | 2012
Downloads: 863
onderzoek
Kirchhoff, C. | Upton, D.M. | Winnefeld Jr., J.A.S. | 2015
Downloads: 718
analyse