Organisatie en processen
Customer relationship management
R.M. Kieft RA
Executive Finance PE, 2018
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: "Times New Roman"; font-size: medium;">CRM staat voor customer relationship management. CRM wordt vaak gezien als een tool waarmee een organisatie gegevens van klanten kan opslaan, maar CRM gaat veel verder dan dat. CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant centraal staat. In deze e-learning wordt organisaties een plan van aanpak geboden om door middel van het implementeren van CRM klantgericht te ondernemen om het hoogste rendement uit een organisatie te halen.</span>


Mul, C.A.M. | Oldenborgh, G. van | Werff, P.D.M. van der | 2020





Downloads: 3
Het Veld
Rutenfrans-Stupar, M. | Schalk, R. | Van Regenmortel, T. | 2019





Downloads: 26
onderzoek
Rigby, Darrell K. | Sutherland, Jeff | Takeuchi, Hirotaka | 2018





Downloads: 28
procesmanagement
Bos, R. ten | Painter, M. | 2018





Downloads: 4
onderzoek
Leih, S. | Peteraf, M. | Teece, D. | 2017





Downloads: 576
analyse
Jong, I. de | Schillemans, T. | Steen, M. van der | Twist, M. van | 2017





Downloads: 290
onderzoek