Organisatie en processen
Bedrijfscommunicatie
Kieft RA, drs. R.M.
Executive Finance PE, 2018
<p style="background-color: transparent; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Times New Roman; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Bedrijfscommunicatie is het managementinstrument waarmee alle bewust gehanteerde vormen van interne en externe communicatie zodanig op elkaar kunnen worden afgestemd dat een organisatie het imago dat ze bij haar doelgroepen wil hebben, krijgt en behoudt. Het in deze e-learning beschreven stappenplan strategisch communicatiemanagement beoogt op een deskundige wijze communicatie te sturen en te beheersen waardoor er een waardevolle bijdrage aan het resultaat en het rendement van een organisatie wordt geleverd. Daarnaast dient de e-learning door de vele daarin opgenomen tips en adviezen als naslagwerk om op een eenduidige en begrijpelijke manier zowel mondeling als schriftelijk te communiceren.</p>
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Vermaak, H. | 2017
Downloads: 426
analyse
Vermaak, J.G. | 2008
Downloads: 1.024
verdieping
Vermaak, J.G. | 2008
Downloads: 1.582
verdieping
Barneveld, P.D. (recensent) | Pijl, J. | 2017
Downloads: 441
boeksamenvatting
Aken, T. van | 2008
Downloads: 657
analyse
Oyen, F. | Telgenkamp, M. | 2005
Downloads: 559
model