case
In dialoog op zoek naar de balans tussen inspraak en uitspraak
Silfhout, L. van
Management Executive, 2013
Het lijkt zo gemakkelijk: de klant stelt een vraag, de adviseur beantwoordt die en stuurt een factuur. Maar wat als de adviseur voelt dat uw klantvraag het probleem niet oplost? Aan de hand van een case neemt de auteur u in dit artikel mee in het meerstemmige veranderproces, vanaf de diagnose, via de interventies tot en met de inbedding in de organisatie en het afscheid van de adviseur.
Deze auteur publiceerde ook
Silfhout, L. van | 2013
Downloads: 1.126
verdieping
Anderen downloaden ook deze publicaties
Impink, J. | 2004
Downloads: 3.113
richtlijnen
Illeris, K. | 2010
Downloads: 4.551
analyse
Gils, K.M.S.F. van | 2019
Downloads: 46
Het Veld
Groothengel, P. | 2017
Downloads: 1
procesmanagement
Spanjersberg, M. | 2020
Downloads: 2
essay
Dubbeldam, M. | Vermaak, H. | 2019
Downloads: 4
onderzoek
Berg, Chr. van de | Broekman, C. | Dhondt, S. | Torre, W. van der | Wiezer, N. | 2013
Downloads: 976
onderzoek
Sturm, M. | 2013
Downloads: 2.708
analyse