Businessmodellen
Werken aan waardecreatie
Jonker, J. | Linden, Bastiaan van der
Sigma, 2013
Dit is de derde bijdrage in Sigma in een serie van drie artikelen over nieuwe business modellen. De eerste bijdrage (Sigma 4, 2012) ging
over nieuwe business modellen naar aanleiding van onderzoek in 2012. De tweede bijdrage (Sigma 5, 2012) handelde over het veranderende karakter van organiseren dat nodig is om nieuwe business modellen een maatschappelijke en ‘economische’ plaats te geven. In deze eerste twee artikelen kwamen de begrippen ‘waarde(n)’ en ‘waardecreatie’ al zijde- lings aan bod. In dit derde artikel staan we hier uitgebreider bij stil.
Jonker, J. | Pijkeren, M. van | 2006
Downloads: 3.344
verdieping
Jonker, J. | Pijkeren, M. van | 2006
Downloads: 4.071
analyse
Faber, N. | Jonker, J. | 2018
Downloads:
circulaire economie
Jonker, J. | Witte, M.C. de | 2013
Downloads: 2.071
analyse