interview
Thomas Marzano over de inzet van social media binnen Philips
Groothengel, P. | Marzano, Th. (geïnterviewde)
Management Executive, 2012
Philips zet steeds zwaarder in op social media. En met succes, want dat stimuleert de merkbeleving en daarmee de waarde van het merk Philips. Dat stelt Thomas Marzano, Philips’ Global Creative Director Digital Brand Design. Een gesprek over het online creëren van gevoelservaringen, het vertalen van ‘Sense and Simplicity’ naar de designconcepten voor alle social media die Philips inzet, en de noodzaak die social media krachtig in te zetten. ‘Met social media kunnen ook grote bedrijven als Philips weer een-op-een relaties aangaan met hun klanten.’

Groothengel, P. | 2017





Downloads: 4
procesmanagement
Groothengel, P. | 2017





Downloads:
digitale transformatie
Groothengel, P. | 2016





Downloads:
inspiratie
Groothengel, P. | Schouten, Anja (geïnterviewde) | 2013





Downloads: 1.309
interview
Groothengel, P. | 2014





Downloads:
interview

Boonstra, J.J. | Eguiguren, M. | 2023





Downloads: 3
Het Veld
Bergum, S. | Peters, P. | Vold, T. | 2022





Downloads: 2
Jubileum
Ardon, A.J. | Wassink, N. | 2008





Downloads: 775
onderzoek
Boonstra, J.J. | Caluwé, L.I.A. de | 2006





Downloads: 3.754
analyse
Kessener, B. | Termeer, C.J.A.M. | 2006





Downloads: 1.035
onderzoek
Man, H. de | 2003





Downloads: 1.630
analyse
Smid, G. | 2018





Downloads: 404
Het Veld
Bennebroek Gravenhorst, K.M. | 2008





Downloads: 1.027
analyse